10.11.10

Ebru malzemelerim

Tam temizliğe başlayacaktım ama önce yazımı yazayım sonra başlarım dedim. Zaten ne zaman temizlik yapmaya niyetlensem hep aklıma bir şeyler gelir.
Neyse beni bu kadar hevesle yazmaya iten neden ise ebru malzemelerimin gelmesi. Ne mutlu bana ki ben de artık evde ebru teknesi açıp, saatlerce çalışabilecek ve kendimi ilerletebileceğim. Bu konuda biraz fazla heyecanlıyım sanırım.
Malzemeleri tanıtmak gerekirse; enalttaki plastik tekne 35X50 ebatlarında, fırçalar gül dalı ve at kılından hocamla beraber sardık. Uzun şişedeki sığır ödü, boyanın çözünürlüğünü arttırmaya yarıyor. Mavi olanlar spatulalar, 4 adet farklı boyutlarda. Onun solundakiler boyalar, ilk başta sadece ana renkler olan mavi, sarı, kırmızı, elde edemeyeceğim siyah ve beyaz, ve son olarakta çok kullanmayı planladığım oksit yeşil renklerinden almayı tercih ettim. Kenardaki siyah olan at kılı. Ortada biz takımı ve poşetteki bej renkli olan da kıvamlaştırıcı.

3 yorum:

  1. Ben de ebru kursuna gitmiştim ve yapmayı çok seviyorum; ama birazcıcık pahalı gelmişti.
    Sorması ayıp sizinkiler ne kadar tuttu?
    Bi de ortaya çıkan eserleri yayınlayın olur mu? :)

    YanıtlaSil
  2. hemen söyleyim.

    ilk başta daha ekonomik olsun diye plastik tekne aldım. çelik tekne biraz daha pahalıydı.
    tekne+6 renk boya+ kıvamlaştırıcı+ at kılı+ 6 adet gül dalı+ spatula ve biz takımı+ öd = 140 lira tuttu.

    malzeme fiyatları dolara endeksli olduğu için geçmiş senelere göre bu aralar daha daha uygunmuş.

    kursa başlayalı henüz bir ay oldu hala battal çalışıyoruz. biraz daha ilerletince mutlaka yayınlarım. :"))

    YanıtlaSil
  3. Bana da eskiye göre daha uygun geldi. Tabi hala bi öğrenciye göre fazla... :)
    Tamam heyecanla bekliyorum çalışmalarınızı. :)

    YanıtlaSil

limonun posası